Gyorsabban betöltődik az oldal, olcsóbb lesz a kattintás

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Media_httpamadeoblogc_ffsra

Vagyis érdemes lesz olyan helyre pakolni az oldalt amely gyoran kiszolgálja a kéréseket.
Igen, a hír igaz, az AdWords hivatalos blogon is megjelent: A Landing Page letöltési idő beleszámít majd a Minőségi pontszámba. Momentán csak azt nem tudjuk mint sok más esetben, hogy milyen súllyal számít majd bele…

A Minőségi pontszámot az egyes kulcsszavak kapják, minél relevánsabb a kulcsszó az adott Landing Page-hez és a kereséshez, minél magasabb az átkattintási arány (Keresésben csak, a Tartalmi hálózat itt nem számít), annál jobb a Minőségi pontszáma az adott hitdetésnek, így alacsonyabb licittel ugyanott, vagy ugyanazzal a licittel jobb pozícióba kerülhet egy hirdetés. Vagyis a relevanciát a Google árban, pozícióban jutalmazza, végeredményben hatékonysággal.

Így logikus hogy a Landing Page betöltési ideje is tényező, hiszen ha nem furul le az oldal a kattintás után, a türelmetlen (és igen, türelmetlen!) netező továbbáll.

Nemsokára a kulcsszó analizáló oldalra betesznek majd egy letöltési sebesség értékelő eszközt is, és adnak egy hónapot a korrigálásra annak akinek lassú az oldala. Ingyen tárhelyek reszkessetek! 🙂

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink