Ha én lennék az Etarget

Az Etarget ha paraméterezhetőségében nem is, de eredményeiben biztosan a Google AdWords rendszer méltó vetélytársa. Mivel napi szinten használom, néha érzem hogy itt vagy ott sokkal jobb is lehetne. Összeszedtem ezeket egy csokorba (lehet hozzátenni!)

Szóval ha én lennék az Etarget, akkor
– bevezetném az image hirdetéseket
– készítenék egy mindenre kiterjedő tudásközpontot (ha belső forrásokból nem megy, akkor megbíznék egy külsőst hogy rakja össze), majd ezt folyamatosan aktualizálnám
– bevezetném az egyéni minősítést (online vizsgához kötötten), de költési limit nélkül
– az ügynökségi accountot nem kötném ahhoz, hogy onnan érkezzen a befizetés (figyelem, a Google-nél nem számít)
– szebbé tenném a grafikonokat
– lehetővé tenném a két időszak összehasonlítását a grafikonokban
– elérhetővé tenném a portálonkénti statisztikákat (túrjon benne aki akar, legyen meg a lehetősége egyenként árazni, letiltani, satöbbi)
– kategóriákba szedném a magyar oldalakat, már túl sok van már az áttekinthetőséghez
– a portál kifejezést átjavítanám weboldalakra, hiszen azért a Baráth család oldalát túlzó portálnak nevezni.
– a kampányhoz kapcsolódó beállításokat szépen áttenném a kampányhoz (időbeosztás, költségvetés, portál szűrő, stb).
– csinálnék egy dashboard-ot, amit a felhasználó maga áll-ít össze hogy mit akar rajta látni.
– a negatív kulcsszavakat a kampány kulcsszavai mellett jeleníteném meg, egy statisztikával együtt, hogy ezekkel mennyi kizárás történt (lehet hogy sokan kikapcsolnák a kulcsszavakat)
– szebbé tenném az oldalt (tudom, a gyorsaság meg minden, de akkor is lehetne rajta mit csinosítani)
– bevezetném a konverziókövetést (hallottam arról hogy lesz, de várjuk már nagyon! 😉

Ja, és gratula egy csomó olyan dologért amit a Google nem tud (például a logo megjelenítés a tango keresőben), valamint olyan kis trükkökért mint például az AdWords kampány importja az Etarget-be.

Most jöhetnek a kommentek, neked mi hiányzik a rendszerükből?
(olvasnak, úgyhogy van esély arra hogy a jobbak meg is valósulnak!)

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink