Hamis verseny

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

“Paid Search and Organic have a somewhat false competition.”

Zene füleimnek ez a mondat, erről már én is írtam valamikor jó régen.

Most egy kicsit más megvilágításban beszél a blog szerzője a fizetett hivatkozások és az organikus találatok helyéről és szerepéről. Megpróbálta a vásárlási, és az azt megelőző keresési folyamatba helyezni az egyes eszközöket, és annak megfelelően értelmezni hogy mikor melyik a helyesen alkalmazandó. És lám, a SEO és a SEM helye és szerepe egyaránt megvan, komoly átfedések nélkül. Ezért a hamis verseny, mert igazából nem versenyeznek, hanem kiegészítik egymást.

Egy kis adalék a dologhoz: SEO vs SEM a a Googlefight-on:

Media_httpamadeoblogc_sddif

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink