Harmadik

… vagy már a negyedik?

(a cégek száma akik a válság miatt felfüggesztették a keresőmarketing hirdetéseiket).

Mielőtt hasonló döntésre szánnád magad, előtte olvass utána ennek is.
Ez is egy fontos üzleti döntés, nem csak egy beszerzés. A cégvezetők sokszor nagyon alaposan döntenek arról hogy elinduljon-e valami, de nagyon alaposság nélküli a leállítás (sokszor látom a szubjektív tényezőt – rossz kedv, nem értem, nem tetszik, egyébként is).

Egy kiindulási pont az olvasáshoz.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink