Használhatatlan használhatósági kutatás

Mert van ilyen is.

Kedvenc bankom sokat fejlődött, bár voltak nehéz pillanatok kapcsolatunkban.

Elsőként egy a bankszámla nyitásakor olyan SMS-t kaptam, amelyben nem szerepelt a bank neve, sőt, az sem hogy milyen szolgáltatást kéne aktiválnom. Vagyis – akár – lehetett volna egy emelt díjas SMS fogadó szolgáltatás is, heti 5x bejövő SMS-sel darabját öccázért. De nem az volt, kiderítettem nagy nehezen a bankfiókban 🙂 Ilyen a nagyság, el sem tudják képzelni, hogy – akár – több bankja is lehet az emberfiának, vagy éppen sokfelől jöhet aktiváló SMS..

Mindegy, közben azért TÉNYLEG sokat javultak. Kétszintű belépés, mindenféle kódok, de most ismét belenyúltak.

Szeretnék megtudni a véleményem a bank internetes szolgáltatásáról. Arra kértek egy felugró ablakban, hogy osztályozzam. (Erre a felugró ablakra felugrott egy másik ablak, miszerint kettő új üzenetem van – na most akkor mi a fontosabb??)

Mindegy, bejelöltem a számot, megtettem amit kértek. Lejjebb lehetőséget adtak arra, hogy javasoljak amivel jobbá tehetnék szolgáltatásukat. Mivel momentán nekem erre nem volt időm, kattintottam az Elküld gombra. Erre felugrott egy hibaüzenet, miszerint: “Kérjük töltse ki a mezőket!”

Itt szeretnék üzenni a fejlesztőnek:

Media_httpamadeoblogc_qwzvy

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink