Hely alapú célzás

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Mindig szomorú leszek amikor egy használható szolgáltatást látok, de nálunk még nem elérhető.

Ilyen a regionális célzás lehetősége. A három soros AdWords hirdetés egyszerre csak 4 sorossá válik, és megjelenik alul egy sor a célzott város nevével (azoknak akik abból a városból keresgélnek). Valahogy így:

Media_httpamadeoblogc_aeiof

Nem állítom hogy kis hazánk akkor lenne, hogy egy csomó cégnek ez érték lehetne. De soknak viszont igen. Nem fogok fuvarozó vállalkozót keresni Győrből, ha Nyíregyházán vagyok. Vagy fogorvost Szegeden ha Budapesten élek.

Sajnos itthon nem elérhető. Lehet az is, hogy a szolgáltatók miatt még nem  érett a piac.

Vagy ez alacsony prioritás, van még tennivaló ezerrel.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink