Igen, vannak gondok a parkolással, főleg ha az ember elfelejti hogy hol tette le a gépet.
A dolog aktualitása a Google Agency blog legfrissebb bejegyzése arról, hogy bizony érdemes használni a parkolt domaineket. Sőt, egy nagyszerű példát is mutatnak, miszerint egy online életbiztosítás cég hogyan használta sikeresen a parkolt domaineket. Második olvasásnál kiderül, hogy a cég nagyon erős volt tévé és Direct Mail reklámban, innen tette át a költés egy részét az AdWords-ben.
És innen egy érdekes levezetés. Az a fajta DM amit ők csinálnak nagyszerűen működik, de az alapja a pontatlan tájékoztatás és a csúsztatások sora*. Ahogyan a parkolt domain-eken elhelyezett hirdetések is.
Vagyis ha a célcsoportod és az üzleted ilyen, akkor neked találták ki a Parkolt Domaineken való hirdetést.
De vigyázz! Don’t be evil!
De a sikertörténetet olvasva is fura dolgokat olvasok. Először, egy Search Marketing céggel szerződtek, de nem kapták az elvárt eredményt (írják ezt a Google Agency blog-ról hivatkozott anyagban – vicces). Szóval a srác maga kezdett bele, megtanulta a keresőmarketing csínját és bínját, majd megkörnyékezte a főnökét, hogy ő szeretné csinálni, kicsiben, komoly költés nélkül, és ha nem megy, akkor külső segítséget kérnek.Nekem itt egy kicsit sikamlóssá kezd válni a történet. Nem is olyan régen hagyták abba a munkát egy erre szakosodott céggel, és most házon belül mégis belevágnak (első ellentmondás), viszont ha nem megy, akkor segítséget kérnek (második ellentmondás).
Ugyanis ezzel azt mondják, hogy a külső cég még segítség lehet (ha nem megy jól), de ebben az esetben a választásuk volt rossz, miért nem egyből egy másik keresőmarketing céget szerződtettek? Ha én lennék a főnöke egy cégnek, és valamiről döntünk hogy nem megy, akkor két eshetőség van:
– nem csináljuk tovább
– beszállítót cserélünk
De semmiképpen nem engedem az alkalmazottat egy olyan témába belemerülni ami időigényes és kérdéses a siker. Az ő ideje értékesebb ennél. Ha meg nem, akkor minek alkalmazom?
*Csak tessék megnézni a weboldalt:
A cég olyan életbiztosításokra szakosodott, amelyeknél nincs orvosi ellenőrzés, nincs hosszú kérdőív. Vagyis azoknál akikkel más életbiztosítók már nem szerződnek. Olyan ügyfelek akiket máshol elutasítottak, vagy esetleg a beavatkozás előtt állnak, és már csak nagyon drágán kötnének velük szerződést. De ez a biztosító sem hülye, biztosan van erre is megoldásuk. Vagyis azt hiszed minden rendben, de mégsem. Ez olyan mint a parked domain, ot is hiszel valamiben ami nem igaz. Tökéletes párosítás.