Hirdetések a keresődobozban?

Tartalomjegyzék

Ezek a Diego-s Google-ös fiúk (meg lányok) mindig kitalálnak valamit!

Most éppen az az újdonság, hogy a kereső megpróbál helyettünk gondolkodni.
Eddig amikor a találati oldalon tovább keresett az ember, akkor a keresőmotor az előző keresésből próbálta meg kitalálni hogy vajon mire gondolt az illető. Mostantól a találati oldalon szereplő találatok alapján próbálja meg tovább gondolni, hogy vajon mire is akarsz keresni. Így:

Media_http2bpblogspot_farqd

De ennyi sosem elég. Abból kiindulva, hogy az emberek bizonyos időn belül ismétlik a kereséeket (meg akarja találni az egyszer már megtalált céloldalt), ezért a keresésnél a múltbéli keresések is adnak majd támpontot a legördülő menüben.

Media_http4bpblogspot_cdgcs

De amikor mondjuk valakiról az látszik hogy navigál (navigációs keresés, amikor beírja a weboldal címét a keresőbe, mert lusta), szóval akkor céloldalakat is mutatnak a legördülőben:

Media_http4bpblogspot_kjidy

Persze – szerintem – ez egész nagy tüzijáték egy fícsör miatt van, az pedig mellékesen a végére került a felsorolásnak. Vagyis ha azt feltételezi a Google hogy te egy hirdetéssel is jól beéred (ezt hogy fogja kitalálni???), akkor kapsz hirdetést is:

Media_http4bpblogspot_okpog

Ennyit ma a tudomány és technika világából 🙂

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink