Nagyszerű dolog ez a hírlevél.
Csak nagyon mellé lehet nyúlni vele.
Például ma kaptam egy e-mail-t a KLM-től, benne ez állt:
Ugye? Én is kerestem azt a bizonyos 64.900 Ft-os jegyet, de itt a legolcsóbb akárhogy is nézem, annak közel a duplája. Blama ez kérem, de erősen. Különösképpen hogy a KLM egy jó légitársaság.
Tovább árnyalja a képet az, hogy kétszer kapom meg a hírlevelet minden alkalommal, vagyis nem szűrik a dolgot (vagy szerepelek a magyar illetve a nemzetközi adatbázisban is).
Nekik lehetne nagyszerű eszköz a keresőmarketing hirdetés, hiszen az árváltozást követő percben javíthatnék a szövegben az árakat. Még akár úgy is, hogy az ügynökség kezeli az account-ot, de adott akciós hirdetéseknél az árakat ők javíthatják bármikor, valamint ha egy jegyosztályra elfogyott minden jegy, akkor gyorsan nyomnak egy Pause-t.
De hiszen van AdWords hirdetésük:
Dinamikus kulcsszavakkal sikerült egy jól látható de magyartalan címsort összehozni, mondjuk ez a hátránya a dinamikus kulcsszavaknak. Hogy nem tudnak ragozni (angol nyelvre lett kitalálva, azok meg köztudottan nem ragoznak).
Na, most akkor itt állok a kritikámmal. Hírlevél profin elkészítve, de gyalázatosan egyeztetve az árak.
AdWords hirdetések, kis szépséghibával, de azért ott vannak.