…GYORSAN és OLCSÓN!
A recept egyszerű.
1, Keresgélj a neten, és amikor találsz egy olyan témát ami izgalmas, akkor tudj meg róla sokat (kevés idő alatt)
(Ha bonyolult a téma, akkor nem kell mindent megtudni, elég ha úgy csinálsz mintha sokat tudnál)
2, Amikor már eltöltöttél a témával 20 percet, és érzed hogy szakértővé váltál, akkor csinálj egy (több, jó sok!) videót erről
3, A videót töltsd fel a YouTube-ra (meg sok más videomegosztóra)
4, Mutasd meg a világnak mekkora nagy spíler is vagy
5, Dőlj hátra, és mosolyogj. Innentől nagyon sokan tudják mennyire idióta vagy.
alt :
Ez azért jutott eszembe, mert megnéztem a fenti videót.
Emberünk már a címben említi, hogy Google AdWords ingyen!
Igaz, végig arról beszél, hogy milyen szépen o p t i m a l i z á l t a az oldalát, és az AdWords-ről láthatóan fogalma nincs, csak annyi hogy azért fizetni kell, míg azért, hogy a gyakran használt Traverus (ez a cége neve) szóra, vagy a még gyakrabban használt „vemma mlm leads” kifejezésre, amely keresésre valóban az első helyen van egy videója…
A másik keresés a „Xango mlm leads„. Ez is milyen iszonyatosan keresett kifejezés, egyszerűen hihetetlen hogy sikerült előre kerülnie a Google-ben, ugye?
Akkor most én is király vagyok, mert a „keresőmarketing egyszerűbben” kifejezésre első lettem?
Nagy túrót. Maga a kifejezés ritka, és szinte természetes hogy elöl van.
Egy ritka cégnév, vagy egy keresett szóösszetétel + szinte elő nem forduló szó együtt, természetesen gyorsan előre fut a Google találati oldalán. Ezt, és a hiszékenységet használják ki sokan (itthon is).
Csak meg kell nézni a videót, a keresésekre NEM a saját oldala, hanem a youtube, metacafe, és egyéb video oldalak jönnek fel. A saját oldala a videóban látszik, és olyan is. Nagy piros betűkkel ígér, de fel kell iratkoznod, stb.
Tényleg, minden átverős oldal ilyen? Középre igazított brutális méretű betűk pirossal, jó hosszú oldal, stb, stb, stb?
Hány ember fog bedőlni az itthoni copycat-eknek? Hányan hiszik majd el hogy ez a jó irány? Hányan hitték már el hogy a netes katalógusok értékes felületet adnak éves 50-70-90 ezerért (ké évre előre fizetve)? Hány balek lesz aki beugrik, érkezik kettő látogató, és utána a Google nevétől is kiütést kap?
(Ja, a végére azért fontos. Az optimalizálás VALÓBAN jó befektetés. Nem kizárja, hanem erősíti a keresőkben való hirdetést, a kettő funkciói, szerepe más.)
Ja, eszembe jutott volt tanárom egyik mondása:
„A buta ember veszélyes. De a legveszélyesebb a félművelt ember, aki azt hiszi hogy már tudja. Na tőle félni kell.”