Hogyan működik? Harmadik rész: A munka

A közös munka

Aki ismer, az tudja hogy utálom a telefont. Nem szeretek sem telefonálni, sem pedig telefont kapni.
Sőt, még a Skype-ot sem indítom el legtöbbször.

Viszont az e-maileket azonnal megválaszolom. Van amikor perceken belül, van amikor pár órán belül, de ha itthon dolgozom, akkor még aznap (ha Budapesten vagyok, akkor este vagy másnap reggel).
Ráadásul az e-mail írott médium. Referencia a későbbikre, részeit néha elmentem, és visszatérek oda sokszor.

A személyes találkozás azonban néha elengedhetetlen a közös munkában, ha egy kampányt töviről hegyire át kell beszélni, akkor legjobb ha leülünk és átbeszéljük. De a vége ilyenkor a legjobb ezeket ismét írásban összefoglalni.

Nálam a „későbbre meghagyom” dolog nem működik. Ha látok egy javítanivalót az ügyfél oldalán, megírom és küldöm a levelet. Ha belejavítok a kampányba, azonnal írom bele a reportba (de azt majd csak a következő héten küldöm el). A munkám annyi apró kis lépésből áll, hogy max felírom hogy ne felejtsem el, de észben tartani azt a napi 100-200 apró kis dolgot lehetetlen.

A lényeg azonban hogy a közös munka kölcsönös, gyors és korrekt legyen.

Az első rész (Szerződéskötés)
A második rész (Accountok)

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink