Hogyan működik? Negyedik rész: Az elválás

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Van ilyen ha a hirdetések nem hozzák azt amit vártunk tőle, vagy éppen nem tetszünk egymásnak, de az is lehet ok ha a cég másként szeretne hirdetni, vagy akár maga folytatja házon belüli szakemberrel, mert annyira fontos a téma.

A korrekt elválás híve vagyok, annak semmi értelme ha köpködéssel végződik egy jónak indult kapcsolat. Nem lehet tudni mikor és hol találkozunk legközelebb (ezt jól megtanultam, meglepő hogy emberek egyszercsak hol képesek felbukkanni). Vagyis a kölcsönös unszimpátia esetében is jó a korrekt elválás.

Részemről szoktam engedményeket tenni, nem kérek munkadíjat a felmondás idejére, vagy egyéb apróságokat teszek meg az elváló félnek. Végül is, együtt dolgoztunk egy ideig, nem szükségszerű hogy rossz legyen mindenkinek az elválás.

Viszont fontos hogy azt a munkadíjat ami jár, azt megkapjam. Van olyan cég (végül is, Magyarországon vagyunk), akinek az a trükkje, hogy az utolsó (pár) hónapot egyszerűen nem fizeti ki és kész.
Ilyen esetekre azért vannak trükkök, de sajnos a szolgáltató eléggé kiszolgáltatott. Megoszthatom viszont a szakmai közvéleménnyel (itt), vagy mondjuk kevésbé publikusan (egy sör mellett) a szakmában dolgozókkal, így ők később óvatosan fognak kezdeni egy ilyen ügyféllel (mondjuk előre fizetéssel).

Az első rész (Szerződéskötés)
A második rész (Accountok)
Harmadik rész (A munka)

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink