Merras kommentje alapján jutottam el a blogjához, majd a Homár bejegyzéshez.
A történet több aspektusa is több mint izgalmas.
Az első, hogy valóban, milyen erős médium az internet, hiszen a Google magyarországi képviselője válaszolt a bejegyzésre, korrekten, ahogyan azt elvárhatjuk a nagy cég magyar leányától.
A másik gondolatom pedig a javaslatok közül az egyik, pontosan az amelyik „AdWords Qualified Professional”-t javasol, a pontos értés kedvéért a logo így néz ki. Örülök neki (naná).
A harmadik gondolat pedig a pályázó és az pályáztató felé megy. Kár hogy a pályázó nem ismeri jobban a rendszert (ha ismerné, akkor nem kért volna ajánlatot, ha jobban imserné, meg tudná írni összeg megjelöléssel, de árajánlat nélkül (jelezve hogy erre nincs árajánlat)), a pályáztató pedig saját szegénységi bizonyítványát állítja ki, ha nem fogad el egy olyan pályázatot, ahol a reklámköltés összege pontosított, de nincs mögötte árajánlat.
Kíváncsi vagyok, hogy van-e árajánlat mondjuk egy katasztrófaelhárítás műszaki segítségre (előre nem paraméterezhető), vagy a rendőrség futott km-re, lőszerfelhasználására vagy a parlament áramfogyasztására
Ráadásul ez esetben fillérre el lehet költeni a pályázott 1 milliót, és mögé oda lehet tenni a számlákat.