Homár + Google

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Merras kommentje alapján jutottam el a blogjához, majd a Homár bejegyzéshez.

A történet több aspektusa is több mint izgalmas.

Az első, hogy valóban, milyen erős médium az internet, hiszen a Google magyarországi képviselője válaszolt a bejegyzésre, korrekten, ahogyan azt elvárhatjuk a nagy cég magyar leányától.

Media_httpamadeoblogc_jduvy

A másik gondolatom pedig a javaslatok közül az egyik, pontosan az amelyik “AdWords Qualified Professional”-t javasol, a pontos értés kedvéért a logo így néz ki. Örülök neki (naná).

 

 

A harmadik gondolat pedig a pályázó és az pályáztató felé megy. Kár hogy a pályázó nem ismeri jobban a rendszert (ha ismerné, akkor nem kért volna ajánlatot, ha jobban imserné, meg tudná írni összeg megjelöléssel, de árajánlat nélkül (jelezve hogy erre nincs árajánlat)), a pályáztató pedig saját szegénységi bizonyítványát állítja ki, ha nem fogad el egy olyan pályázatot, ahol a reklámköltés összege pontosított, de nincs mögötte árajánlat.

Kíváncsi vagyok, hogy van-e árajánlat mondjuk egy katasztrófaelhárítás műszaki segítségre (előre nem paraméterezhető), vagy a rendőrség futott km-re, lőszerfelhasználására vagy a parlament áramfogyasztására

Ráadásul ez esetben fillérre el lehet költeni a pályázott 1 milliót, és mögé oda lehet tenni a számlákat.

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink