Hoppá

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

“Úgy tűnik, hogy a Google maga sem tudja, mit fog kezdeni újdonsült ügynökségi státuszával. Mikor fogja elhozni az ügynökségektől a hirdetőket és mikor fogja őket támogatni az ügynökség keresésben. A Google az ügyfelek közvetlen fogadásával bemerészkedik egy olyan terepre, ahol könnyedén lehet “gonosz”, hiszen nyilvánvaló, hogy az automatizálást előtérbe helyező cég nem fog a kisvállalkozások befogásával minimális margóval dolgozó kampányokkal szórakozni.”

Doransky-tól

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink