Az internet kifejezés megverte az információs szupersztráda kifejezést.
Ha van nyelvész az olvasóim között, akkor írjon vajon miért történt meg ez?
Érdekes cikk akadt a kezembe a napokban. Én nyilatkoztam a Kreatív-nak (reklámpiaci szaklap – aki nem ismeri).
A pontos dátumot nem tudom, de a cikk végén levő rendezvények felsorolása 1997-re vonatkozik, szóval valamikor cca 10 éve lehetett. Akkor egy Mazda kampány apropóján kerestek meg, és beszélgettünk arról, hogy hogyan lehet az internetet reklámozásra használni úgy, hogy ne ellenérzéseket keltsen, hanem ügyesen és célzottan csak azokhoz szóljon akihez kell. Ebben az esetben ez az volt hogy a külföldön élő magyar állampolgárok hozhattak haza vámmentesen autót, a MAZDA ajánlata pedig az volt, hogy ne hozassa haza, hanem vegye meg itthon, de ugyanolyan kedvezményekkel.
Nem is ez a lényeg, hanem a dolog átütő sikere. 50% körüli válaszarány tényleg komoly siker volt, még ha néhány százas nagyságrendben is céloztunk.
Viszont ami meglepett, hogy már 10 éve foglalkozom az internettel, a reklámozással. És akkoriban még dial-up lassú hozzáférés, és ma már naftalin szagú kifejezés dübörgott: információs szupersztráda….
Mondjuk akkoriban ez annyira volt sztráda mint most az M0-ás, de akkor is. Régi szép idők…