Intelligens (Enhanced) CPC

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Ez (majdnem) olyan mint az intelligens mosópor. Bár annál kicsivel jobb 🙂

Az AdWords kijött egy újabb licitálássi módszerrel, ahol a rendszer megbecsüli hogy mennyi az esélye az adott oldalon a konverziónak, és ha magas, akkor magasabbra teszi a max CPC licitet, ha alacsony, akkor lejjebb. Persze nekik könnyű, megvannak az adott oldalhoz a konverziós adataik 🙂

Felfelé +30%-kot tesz hozzá, lefelé nincs maximuma amennyivel csökkenthet.

Három dolog kell hozzá:

– bekapcsolt konverziókövetés (és nyilván konverziók)

– egy beállítás (Settings fül alatt bepipálni az Enhanced CPC-t is)

Enchanced

– és az hogy működjön. Ugyanis aki használ konverziókövetést, annak valószínűleg a konverzió ára (és nem a CPC) a mérőszáma, a kampány sikerességéről, így akkor fogja használni, ha a konverziók költsége csökken.

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink