Ez (majdnem) olyan mint az intelligens mosópor. Bár annál kicsivel jobb 🙂
Az AdWords kijött egy újabb licitálássi módszerrel, ahol a rendszer megbecsüli hogy mennyi az esélye az adott oldalon a konverziónak, és ha magas, akkor magasabbra teszi a max CPC licitet, ha alacsony, akkor lejjebb. Persze nekik könnyű, megvannak az adott oldalhoz a konverziós adataik 🙂
Felfelé +30%-kot tesz hozzá, lefelé nincs maximuma amennyivel csökkenthet.
Három dolog kell hozzá:
– bekapcsolt konverziókövetés (és nyilván konverziók)
– egy beállítás (Settings fül alatt bepipálni az Enhanced CPC-t is)
– és az hogy működjön. Ugyanis aki használ konverziókövetést, annak valószínűleg a konverzió ára (és nem a CPC) a mérőszáma, a kampány sikerességéről, így akkor fogja használni, ha a konverziók költsége csökken.