Ismét parkolt domain-ek

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

A napokban átfutottam egy ügyfelem kampányait, mivel nem régen indult el náluk a Tartalmi Hálózat mint olyan, ezért megnéztem hol és mennyiszer jelentek ameg a hirdetések. (a legjobbakat átteszem, külön célzok rá, a rosszakat meg szűröm). Itt találtam erre:

Media_httpamadeoblogc_agsct

Vagyis megjelent valamilyen parkolt domain-en a hirdetés (ráadásul fizettünk közel 500 kattintásért is), és nem tudom megszűrni domain szerint (csak általános Parkolt domain tiltással), ugyanis az AdWords egyszerűen nem mondja meg hol volt ez a megjelenés. Mondhatni fura…

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink