Javaslatok

Tartalomjegyzék

Ha már itt tartunk (lásd előző bejegyzést).

Mostantól külön láthatom a

1, Google keresés
2, az egyéb keresés
3, az általam kiválasztott weboldalak
4, a Google által adott weboldalak statisztikáit.

Külön licitet adhatok ezek közül háromnak:

Media_httpamadeoblogc_aocgi

Megfejtés: a Default az a Keresés licitje.

Kérdés/ötlet: a Search Partner miért nem kaphat külön licitet?

Következő kérdés/ötlet: Ha láthatom a bontást kulcsszavak, weboldalak szerint (külön-külön), akkor miért ne vezetheték be azt, hogy a legördülő megjelenjen a hirdetési szövegeknél is, és láthassam ott is, hogy mondjuk egy szöveges hirdetés a Keresésben vagy a Tartalmi Hálózatban volt sikeres?

(most összesített adatokat látok, egy átkattintási arány egy szöveges hirdetésnél irreleváns, mert nem összehasonlítható egy bannerrel, amely CSAK a weboldalakon jelenik meg, míg a szöveges hirdetés mindkét területen, és a keresésben adott a magas CTR).

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink