Ha már itt tartunk (lásd előző bejegyzést).
Mostantól külön láthatom a
1, Google keresés
2, az egyéb keresés
3, az általam kiválasztott weboldalak
4, a Google által adott weboldalak statisztikáit.
Külön licitet adhatok ezek közül háromnak:
Megfejtés: a Default az a Keresés licitje.
Kérdés/ötlet: a Search Partner miért nem kaphat külön licitet?
Következő kérdés/ötlet: Ha láthatom a bontást kulcsszavak, weboldalak szerint (külön-külön), akkor miért ne vezetheték be azt, hogy a legördülő megjelenjen a hirdetési szövegeknél is, és láthassam ott is, hogy mondjuk egy szöveges hirdetés a Keresésben vagy a Tartalmi Hálózatban volt sikeres?
(most összesített adatokat látok, egy átkattintási arány egy szöveges hirdetésnél irreleváns, mert nem összehasonlítható egy bannerrel, amely CSAK a weboldalakon jelenik meg, míg a szöveges hirdetés mindkét területen, és a keresésben adott a magas CTR).