Jééé

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Na tessék megint valami újdonság a Google AdWords-ben:

Az egyik kampányba való belépésnél látom, hogy azt az információt, hogy hol fut a hirdetés, kihozták a kampány szintű összefoglaló oldalra, egy lefele nyílra kattintva látszik:
Media_httpamadeoblogc_xetmk

De kijött a megjelenések, kattok, CTR és egyéb infó is részletezve (bontva).

Sőt, a reklámcsoport szinten is látszik már:

Media_httpamadeoblogc_jxcpf

És ami külön jó, hogy ha van sok sok kampány (vagy reklámcsoport), akkor egyre kattintva az összes részletes adatai megnyílnak (vagy becsukódnak).

A kampány és reklámcsoport szinten is van egy legördülő, hogy mi szerint szeretnék adatokat látni:
Media_httpamadeoblogc_xvtfc

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink