Jobb a Bing?

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

A Chitika kutatása szerint a Bing látogatói kétszer olyan valószínűséggel kattintanak a hirdetésre mint a Google látogatók. A Yahoo valahol középen van:

Screen Shot 2013-02-21 at 10.38.05

Ehhez azonban kéne egy pár igen fontos adat:

– hány találat, és hány hirdetés jelenhet meg maximum?

– Vajon mi lenne az arány, ha a megjelenített keresések aránya fordított lenne (Most a Google visz 83%-ot, míg a Bing 8%-ot)

Érdekes, próbáltam már én is statisztikailag elemezgetni pár dolgot, de személyes tapasztalat, hogy a mennyiségi változás az esetek nagy részében minőségi változást is hoz magával,. Csak gondoljunk a hasadó anyagokra 🙂

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink