Keresőpiac

Mi is az a piac?

Egyes meghatározások szerint (gazdaságtani értelemben):

– ahol az eladók és a vevők meghatározzák az egyes termékek (vagy szolgáltatások) árát, majd kereskednek,
vagy
– a szabad választáshoz szükséges mennyiségű eladó léte egy helyen
vagy
– ahol a termékek és szolgáltatások eladásra illetve vételre kerülnek. Verseny nélkül nincs piac.

Nokérem, akkor tekintsük meg a magyar keresők piacát.

Media_httpamadeoblogc_yqmvw

A felső szürke a Google, az alsó színes csík a többiek.
Innentől valóban létezik a piac?

Ja, és hol a tango???

A nagy kérdés az az, hogy ez most jó nekünk vagy nem?
Sokféle válasz létezik a kérdésre, hiszen jó hogy van egy erős és egyben jól kitalált kereső, a Google, és mindez magyar nyelven is. Az is jó, hogy létezik a hozzá kapcsolt szolgáltatás, a hirdetés lehetősége (AdWords). De hogy nincs versenyben, ez kérdés, hogy mennyire lenne jobb, ha abban lenne.
Mit gondolsz?

Az tippért köszönet Endrének.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink