Két apró javítanivaló az AdWords-ben

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Van egy apróság (igazából kettő) amit már régen készülök megírni.

Az egyik, az a Filternél, amikor kiválasztom a Kampány neve szerinti szűrést (egyszer írtam a nevezéktanról, erre használom, jobban el lehet igazodni egy komolyabban felépített accountban:

Aw1

Mint látható, az automatikusan beillesztett rész szépen kitakarja a lényeget. Kéne oda egy kicsivel szélesebb beviteli mező… Plusz ha belekattintok, akor saját nevet akarok adni neki, akkor nem kell az amit a rendszer nekem feldobott, az törlődjön.

A másik idegesítő dolog a Ft jelzés a számok előtt…

Egy ilyen: Ft11,047 simán összekeverhető ezzel: Ft1,047

Vagy ez ezzel: Ft60,189 Ft160,189

 

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2023 (Bing Ads)

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink