Kétféle stratégia

Tartalomjegyzék

Kétféle helyzet létezik amikor keresőmarketinget csinálok.

1, A megadott költési limit alacsonyabb mint amekkora összeggel az összes lehetséges keresésnél való megjelenési lehetőséget meg lehet vásárolni (ez a gyakoribb)
2, A megadott limit nagyobb mint az összes létező keresés x CTR x katt ár

A megoldás az első esetben egyszerű(nek tűnik).
Szeretnék ott lenni azoknál a kereséseknél amelyek konverziókat hoznak, és azok között is csak azoknál amelyek költsége alacsonyabb mint az eladás profittartalma.
Persze nem mindig lehet mérni, jól mérni, vagy pontosan mérni.

Viszont ilyenkor felvetődik a kérdés, vajon érdemes használni a Tartalmi hálózatot akkor, amikor a keresésekre sem elég a költési limit?

Szerintem helyzetfüggő, de a válasz legtöbbször igen. Nem kell túl sokat odatenni (én általában valahol a 25-50%-ig max teszek) abban az esetben ha kevesebb a pénz mint a megjelenési lehetőség x CTR x átlag CPC.

Mi van akkor, ha a 2, A keresések számát meghaladja az elkölthető pénz?

Persze igen, ilyenkor adott számú keresésre több kattot kell kiharcolni, de az igaz az első felvetésre is.
Vagyis a minőség minden esetben elsődleges.

Nos, ilyenkor jön a Tartalmi Hálózat ezerrel. Más olyan helyeken is néha, ahol nem is gondolnánk hogy értékes megjelenni.
De a lényeg (és a nap végén ez számít), hogy aki kattint, az érdeklődik, még ha nem is olyan élethelyzetben találtuk meg amikor ő maga keres aktívan (Keresés).
A megjelenések száma is számít, ilyenkor érdemes bevetni sok sok bannert, és fillérekért vásárolni a megjelenések millióit.

Neked milyen stratégiád van még?

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink