Keyword Tool

A Google AdWords Keyword Tool meglehetősen hasznos eszköz volt eddig is. Mostantól azonban mégjobban, ugyanis a keresési nagyságrendek mellett konkrét számokat is közölnek (becsülnek).
Egy kicsit a Keyword tool-ról:

Háromféle módszerrel lehet további kulcsszavakat keresni egy kampányhoz:

1, megadsz mindenféle kulcsszavakat, és ahhoz ő a „aki erre keresett, keresett még erre is” feltételezett algoritmus alapján (azért feltételezett, mert nem tudom, és tuti van benne sok más megfeleltetés is) keres további kulcsszavakat.
2, weboldal tartalma alapján (ráengedem egy, a keresőkben jól szereplő versenytárs oldalra), és kiköpi mit javasol
3, a kampányban már megjelölt kulcsszavakhoz keres továbbiakat

Eddig azonban az eredmények csak grafikusan voltak megjelenítve, mostantól azonban:

Media_httpamadeoblogc_ptade

És így néz ki:

Media_httpamadeoblogc_pznsb

Megadja az előző naptári hónapban, a Google és az általa kiszolgált keresési hálózaton  elindított keresések számát, a megjelölt országra és nyelvre szűrve, valamint a megadott kulcsszó megfeleltetésre.

Aki egy kicsit benne van a dologban, további kulcsszó kutatásra is felhasználhatja.
Csak egy kis fantázia kell hozzá.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink