Konverzió Optimalizálás és AdWords Editor

Durva szívás ha nem figyel oda az ember.
Ugyanis a Google AdWords Editor nem tudja kezelni a azokat a kampányokat amelyek a Konverzió Optimalizálást használják. Konkrétan úgy csinál mintha nem is lenne ott semmi.

Ez mondjuk egy kifinomult LONG TAIL kampány esetében, ahol 20-50-vagy akár 100.000 kulcsszóval dolgozik a hirdető, szép melót okoz. Szeretném nagyban a kulcsszavakat cserélni, frissíteni, de nem lehet.
Lehet ügyes makrókat írni a Word-ben, másolgatni a szavakat, és kivárni amíg a Google AdWords rendszere “megeszi” real-time. Szép kis időpocsékolás.

Volt már ilyen, amikor bevezették a Placement Targeted hirdetéseket a Google-ös fiók-lányok, akkor is közel egy hónapig azokat a kampányokat az Editor “nem látta”. Kaptam mindenféle segítséget az ügyfélszolgáktól (változtassam meg a belépőnevemet, plusz hasonló ökörségek), de csak az segített amikor kijöttek egy friss verziójú Editorral.
Most is erre várok. Addig meg dolgozom rengeteget.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink