Itt a nyakunkon a kgfb szezon. Gondoltam szerencsét próbálok, hátha megint maradok a mostani biztosítómnál, csak újrakötve (mert akkor mindig olcsóbb).
Azt hiszem ennek a szakmának is elkelne egy fejtágítás a törzsvásárlói dolgokban, meg hogy mennyivel olcsóbb egy ügyfelet megtartani mint hogy átmenjen egy másik céghez pusztán az ár miatt…
Na mindegy, szerencsét próbáltam, egy fene. Begépeltem a szükséges adatokat, és amikor megadtam a személyim számát, akkor a rendszer hibaüzenettel padlót fogott:
Pedig nincs is olyan mező:
Felhívtam őket telefonon, nem tudtak segíteni, szerintük próbáljam meg újra holnap, mert a rendszerüket karbantartják(!) Bazz az éves szezon második napján…
Szóval, ami erről beugrott:
1, Nem kell reklámra költeni, ha a rendszer nem működik (olvasd, a termék nem megfelelő). Kevés ennél jobban tervezhető piac van, ha a rendszer nem bírja el, akkor rendszergazdát huss, elengedni. Ezek szerint nem volt tesztüzemük sem…
2, Összesen egy cégnek jutott eszéne hogy hirdetni kéne a biztosítók neveire is? Emberek, mindenki arra hirdet hogy kötelező, és kifizeti a sokszázas katt árat, és ennyi? (vagy esetleg levédték a biztosítók a neveiket?)
3, Délután fél2-re már csak 6 versenyző maradt a 11-ből? hoppá, nem gyenge…
(mielőtt valaki félreértene, nem a keresőben néztem az adatokat, hanem a google Ad Preview Tool-ban, szóval nem nekem, hanem senkinek sem jelent meg ennél több hirdetés)