béta.
De akkor is, ott van, kinn a rendszerben, elérhető, csak oda kell kattintani:
Ebben az új eszközben egybegyúrták a Kulcsszó választó, és a Keresés alapú kulcsszó választó eszközöket (ideje volt, végül is, adja magát a dolog). Az igazi újdonság, hogy egyszerre lehet téma, weboldal, és megadott kulcsszó alapján szűrni, amely szakembereknek jó hír, tapasztalatlan felhasználóknak tragikusan sok választási lehetőség egyszerre.
Újdonság ennek a párja is, az új Placement (Elhelyezés) eszköz, amely kicsit eldugva árválkodik jó mélyen a menürendszerben. Régebben ugya volt a Tools (sEszközök) menüpont felül, de ezt kiváltotta az Opportunities (inkább amatőr felhasználóknak szánt) fülecskéje. Most ez alatt,
a More Tools-ra kattintva, azon belül pedig
ide kattinva érhető el. Nem lenne egyszerűbb az Eszközök fület újra felfedezni? Így eléggé nehezített pályán mozog az akinek kulcsszavakra van szüksége…
Ez a második eszköz még sokoldalúbb mint az előző, ugyanis lehet szűkíteni szavakra, weboldalakra, nyelvekre,hirdetés méretekre, életkor és nem szerinti megoszlásra, háztartásban élők iskolai végzettségére, gyereke számára, háztartás bevételeire (na jó, ezen utóbbiak nálunk tuti nem működnek, inkább azoknak lényeges aki az USA-ba hirdet)
De folytatom: Mindezek még kategóriűk szerint is működnek, valamint a találtok szűkíthetőek relevancia, domain relevancia, célzás vagy napi impression szám alapján.
De szűkíthető A Placement type szerint, azaz:
Na, ez megint nem kezdőknek való eszköz.