Ez egy érdekes helyzet, de simán előfordulhat. Természetesen egy accounton vagy kampányon belül is megeshet hogy a rendszer két megadott kifejezést is talál amelyek egyenként is kiváltanák a megjelenést (vagyis inkább hogy az aukcióba beszálljon az adott szó), el kell azonban dönteni hogy melyik legyen amelyik „nyer”.
A rendszer az alábbiakat veszi figyelembe (ha két kulcsszó azonos reklámcsoporton belül található meg):
1, Amelyik pontosan egyezik a kereséssel, előnyben van
2, Egyező kulcsszavak közül a legjobban szűkítő beállítást fogja használni
3, Azt a kulcsszót használja amelyiknek magasabb az AdRank-je (minőségi pontszám x licit)
De itt lehetnek kivételek:
a, amikor az egyik kifejezés magában foglalja a másikat (piros virág és piros virág fotó – a másodikban benne van az első)
b, amikor a rendszer talál olcsóbb kulcsszót, magasabb Minőségi Pontszámmal és Ad Rank-kel.
Ettől eltér amikor a két „versenyző kulcsszó különböző reklámcsoportokban van:
1, ugyanaz
2, ugyanaz
3, Ha másik kampányban szerepel, akkor a földrajzilag pontosabban célzó kulcsszót preferálja a rendszer
4, ugyanaz mint az előbb a 3,
És a kivételek:
a, ha a napi költési limit alacsony, és nem tud a hirdetés minden keresésnél megjelenni
b, ugyanaz mint az előbb