Kulcsszó “ötletek”

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Egy friss érdekesség a Google AdWords-ből (lehet hogy nem is annyira friss, de én ma vettem észre):

Media_httpamadeoblogc_gcdks

Vagyis ha a Quick Add linkre kattintok a reklámcsoport Kulcsszó oldalán, akkor eddig feljött egy ablak, oda beírhattam. De mostantól megjelentek un. Keyword Ideas, kattintható kulcsszó ötletek (a Google mindent elkövet hogy ne maradjon ki EGYETLEN olyan kulcsszó sem amely neked és neki pénzt hozhat).

De honnan jönnek a javaslatok?

A Google szerint:

Az AdWords Gyors hozzáadás funkciója olyan kulcsszóötleteket jelenít meg, amelyek relevánsak lehetnek hirdetéscsoportjára vonatkozóan. Az AdWords Kulcsszóválasztó eszköze ezeket a javaslatokat hirdetéscsoportja meglévő, magas átkattintási aránnyal (CTR) rendelkező kulcsszavai alapján hozza létre.

Megjegyzés: Nem garantálhatjuk, hogy ezeknek a kulcsszavaknak az alkalmazásával javulni fog kampányának eredményessége. Fenntartjuk a jogot az Ön által felvett bármely kulcsszó elutasítására. Ön a felelős a választott kulcsszavakért, illetve annak biztosításáért, hogy az alkalmazott kulcsszavak ne ütközzenek semmiféle törvénybe.

Okos fejlesztés, használható eszköz, de ne remélj tőle többet mint ami.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink