Kutatások

Tudom, millió féle kutatás létezik, és általában annak hiszünk ami azt mutatja ki amit egyébként is szeretnénk hallani.
Vagyis a mobiltelefonosok azt a kutatást mutogatják miszerint a telefon és az agytumor között nincs összefüggés (bár kezdem azt hinni hogy van, amikor sokan hívnak, mindig megfájdul a fejem).

Media_httpamadeoblogc_jfvjm

Most itt van egy olyan kutatás, amely részben választ ad az egyik, régen feltett kérdésemre.
Keresőmarketing vagy optimalizálás?

A keresés a “fuel-efficiency”, vagyis “üzemanyag fogyasztási hatékonyság” esetében:

– Azok, akik látták a Honda hirdetését a felső pozícióban, 16%-kal nagyobb valószínűséggel tekintették a Honda-t üzemanyagtakarékos autónak

– 42%-kal magasabb volt a márkanév felidézés ha amikor a Honda hirdetése szerepelt az organikus találatok tetején ÉS a hirdetések első helyén IS.

– Vásárlási hajlandóság emelkedett ha a Honda hirdetése a keresési találatok ÉS a reklámok között is szerepelt.

A kontrollcsoportnak nem szerepelt sem a találatok, sem a hirdetések között a Honda neve.

A teljes kutatás letölthető innen.

Valahogy ide kívánkozott, egyszer már írtam róla, de ismétlésnek:

Az optimalizálás lassabb, és a cég tevékenységeire érdemes optimalizálni.
A keresőkben való hirdetés azonnali, gyors reagálású, kampányszerű lehetőség, leállítható és újraindítható.
Mindent arra amire való. Egy hosszútávfutó elvérezne a 100m-es sprinten, és a sprintelő pedig elvérezne a maratonin.
Ezért nem is indulnak egymás versenyein. De az olimpián mindketten szerezhetnek érmeket az országnak.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink