Landing Page

Media_httpamadeoblogc_ehrve

Larry Page and Sergey Brin
Ja, és középen Eric Schmidt, a cég vezérigazgatója

És innen vicces, hogy a Landing Page a Google szótárában nem az egyik alapító kényszerleszállására vonatkozik, hanem arra az oldalra amelyen az AdWords hirdetésen átkattintó ember eljut. Ez a “landing page”

Vannak bizonyos minőségi mutatók melyet a Google megkövetel egy “landing page”-től, mondjuk hogy nem lehet rajta pop-up, a Vissza gombbal vissza lehessen jutni arra az oldalra ahol rákattintott a hirdetésre, a “landing page” böngészőben látható kell legyen (nem lehet egy dokumentum), stb, stb.

Mostantól ezen technikai dolgok mellett figyelembe vesznek majd mást is, valódi minőségi mutatókat, és akik nem érik el ezen követelmények minimumát, azoknak emelkedni fog a minimum licit összeg ugyanarra a kulcsszóra.

Ez a Google verziója arra, hogy hogyan vegyünk ki több pénzt a hirdetőből arra hivatkozva hogy mindezt a kereső emberekért tesszük. Kétségtelen hogy a gondolat jó és támogatnivaló, de mégis, a megvalósítás a profitmaximalizálás felé mutat.

Persze sok hirdetőnél kicsapta a biztosítékot ez is.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink