Megjelent az AdWords-ben az Opportunities „fül”:
Kíváncsi voltam mit tud, ezek az első „élményeim”. Lényegében (várható volt) az első és legfontosabbnak tűnő javaslata az, hogy emelj a költéseden 🙂
És ezt meg is erősíti (hivatkozva hogy milyen sok kattintást vesztesz el az alacsony büdzséddel):
Ez egy eléggé egyszerű algoritmus.
Engem jobban érdekelt a másik javaslat, amikor kulcsszavakat „hiányol” a rendszer:
És belekattintva meg is adja miket javasol:
A kifejezés előtt levő kis mosolygó arcra kattitnva még segíthetjük a Google munkáját azzal, hogy megadjuk, szerintünk is releváns.-e az adott szó vagy sem:
De valahol ez sem újdonság, hiszen a Kulcsszó választó eszközben majdnem ugyanezeket kapom válaszként, csak ott nekem kell kikaparnom, itt meg az arcomba tolja a rendszer.
Összegezve, kezdő felhasználóknak nagyszerű, haladóknak közel nulla újdonságot hordoz. Ahol viszont komoly hasznát fogom venni (nem a büdzsé beállítás dolognak, hanem a kulcsszó ajánlatoknak) az azon hirdetések, ahol általam nem beszélt nyelveken kell reklámoznom.