Két nagyon fura AdWords hirdetést.
Az első magyar:
Ez egy olyan hirdetés, amely kattintásra csábít. De az alkotója elkövetett egy nagy hibát. Nincs benne hogy mi ez. Az egész szöveg egy hosszú un. Call to action, és ennyi. Nagyszerű átkattintási arányt fog produkálni, de iszonyatosan alacsony konverziót. Sőt, sokan igencsak csalódottak és frusztráltak lesznek. Kíváncsi vagyok a Landing Page Bounce Rate-re. 90%?
A másik hirdetés egyszerűen talányos:
Láthatóan ugyanazon cég hirdetéséről van szó. A megszövegezés hasonló, de másik verzió jelent meg másodikként.
A Google ugyanazon accountról nem választ ki kettő hirdetést egy blokkba, ezt kizárhatjuk.
Két accountról sem engedi ugyanazon terméket vagy szolgáltatást reklámozni, de ettől még ez az eset megtörténhet.
A legvalószínűbb hogy az egyik reklámozó utánozza a másikat.
Egy kis idővel később a hirdetés a kedvemért egyéb dolgokat is produkált. Lapozás után összekeverte hogy neki hogy kéne megjelennie:
Ennyit a technika és újdonságok világából a reggeli kávé mellé.