Ma reggel lőttem

Két nagyon fura AdWords hirdetést.
Az első magyar:

Media_httpamadeoblogc_ptpvg

Ez egy olyan hirdetés, amely kattintásra csábít. De az alkotója elkövetett egy nagy hibát. Nincs benne hogy mi ez. Az egész szöveg egy hosszú un. Call to action, és ennyi. Nagyszerű átkattintási arányt fog produkálni, de iszonyatosan alacsony konverziót. Sőt, sokan igencsak csalódottak és frusztráltak lesznek. Kíváncsi vagyok a Landing Page Bounce Rate-re. 90%?

A másik hirdetés egyszerűen talányos:

Media_httpamadeoblogc_fbceq

Láthatóan ugyanazon cég hirdetéséről van szó. A megszövegezés hasonló, de másik verzió jelent meg másodikként.
A Google ugyanazon accountról nem választ ki kettő hirdetést egy blokkba, ezt kizárhatjuk.
Két accountról sem engedi ugyanazon terméket vagy szolgáltatást reklámozni, de ettől még ez az eset megtörténhet.
A legvalószínűbb hogy az egyik reklámozó utánozza a másikat.

Egy kis idővel később a hirdetés a kedvemért egyéb dolgokat is produkált. Lapozás után összekeverte hogy neki hogy kéne megjelennie:

Media_httpamadeoblogc_sgmvx

Ennyit a technika és újdonságok világából a reggeli kávé mellé.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink