MCC változások

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Tegnap az Etarget ügynökségi account változása volt a hír, ma a Google My Client Center (MCC) változás.

Nem is olyan régen bevezették a Dashboard funkciót, ahol egyszerre az összes ügyfelem adatait láthatom.
Most egy ide tartozó változás a hír, a Teljesítmény és Budget dolgok külön fülre kerültek.

Media_httpamadeoblogc_pthdd

Ami a legizgalmasabb, az összetett statisztikákban megmutat a rendszer (kiválasztható időszakra) olyan mutatókat, amelyek account szinten jó mélyen vannak, nehéz egyenként előbányászni:

Media_httpamadeoblogc_heufi

Search CTR és Content CTR. Érdekes, böngészgetem egy kicsit.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink