Még szorosabb AdWords integráció az Analytics-ben

Ezt a dolgot kicsit komolyabban is megvizslatom majd, most egyelőre ott a video.

Szokás szerint, egy komolyabb lélegzetű fejlesztést sikerült kihozni a dologból, igazából egy kis mini Analytics lett belőle az Analytics-en belül.

Aw1

Egyből az Overview oldalon van egy pár instant report, kérdésekkel belőve a felhasználói igényeket:

Aw2

A Kampányok oldalon a kiválasztahtó bontások közé bepakoltak mindent ami szemnek és szájnak ingere lehet valaha is:

Aw3

Külön izgalmas a Day Parts report, amit eddig csak oldalról belógó oszlopdiagramként láthattunk, ráadásul nem is összesített adatokkal:

Ide került még be a heti grafikon is, ami már nagyon hiányzik az AdWords accountból is (legalábbis az összesített adatokkal igen, ha azt szeretném látni, hogy az elmúlt hónapokban a hét mely napjai hogyan működtek):

Aw4

A kulcsszavaknál a legördülőből kiválasztva a Match Type-ot, kiderül hogy mi a megoszlása az egyes megfeleltetéseknek.

Aw5_copy

De akár az is kihámozható, hogy melyik Match Type milyen Bounce Rate-tel dolgozik.

Aw6

Na, tessék, megint napokat kell tanulgatnom, elemezgetnem hogy ezek az új fícsörök mit tudnak, és mire használhatom. De bevallom, kelllemes elfoglaltság, köszönöm!

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink