Ezt a dolgot kicsit komolyabban is megvizslatom majd, most egyelőre ott a video.
Szokás szerint, egy komolyabb lélegzetű fejlesztést sikerült kihozni a dologból, igazából egy kis mini Analytics lett belőle az Analytics-en belül.
Egyből az Overview oldalon van egy pár instant report, kérdésekkel belőve a felhasználói igényeket:
A Kampányok oldalon a kiválasztahtó bontások közé bepakoltak mindent ami szemnek és szájnak ingere lehet valaha is:
Külön izgalmas a Day Parts report, amit eddig csak oldalról belógó oszlopdiagramként láthattunk, ráadásul nem is összesített adatokkal:
Ide került még be a heti grafikon is, ami már nagyon hiányzik az AdWords accountból is (legalábbis az összesített adatokkal igen, ha azt szeretném látni, hogy az elmúlt hónapokban a hét mely napjai hogyan működtek):
A kulcsszavaknál a legördülőből kiválasztva a Match Type-ot, kiderül hogy mi a megoszlása az egyes megfeleltetéseknek.
De akár az is kihámozható, hogy melyik Match Type milyen Bounce Rate-tel dolgozik.
Na, tessék, megint napokat kell tanulgatnom, elemezgetnem hogy ezek az új fícsörök mit tudnak, és mire használhatom. De bevallom, kelllemes elfoglaltság, köszönöm!