Megéri jelzőkre hirdetni?

Érdekes gondolatkísértlet szikrája fogalmazódott meg bennem.
Vajon érdemes olyan szavakra hirdetni mint olcsóbbat, olcsóbban, kevesebbért, jobban megéri, stb.
Keresés van rájuk:

Media_httpamadeoblogc_vnysg

(az olcsobbat azért hasít annyira, mert az egy árösszahasonlító site, és rozítja az eredményeket a navigációs keresés)

De ilyenkor jön a kérdés, vajon biztos hogy a keresés így szólt hogy olcsóbban?
Nem lehet hogy azt keresték hogy áramot olcsóbban?

De nézzük mire és milyen hirdetések vannak fenn a Google SERP-n:
olcsóbbat (semmi)

olcsóbban

Media_httpamadeoblogc_ogseg

gazdaságos

Media_httpamadeoblogc_bmqlg

gazdaságosabb

Media_httpamadeoblogc_mwvti

És innentől a legérdekesebb.
Vajon ezek a hirdetők akartak ezekre a szavakra hirdetni, vagy egyszerűen megadták a szavakat, és egy összetett kifejezés Broad megfeleltetésben hozta azt, hogy az egyik és a másik szóra is megjelenik a hirdetés? Ez a very broad match már kicsit erős nem?

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: reddit
Megosztás itt: email
Megosztás itt: print

Legfrissebb cikkeink