Érdekes gondolatkísértlet szikrája fogalmazódott meg bennem.
Vajon érdemes olyan szavakra hirdetni mint olcsóbbat, olcsóbban, kevesebbért, jobban megéri, stb.
Keresés van rájuk:
(az olcsobbat azért hasít annyira, mert az egy árösszahasonlító site, és rozítja az eredményeket a navigációs keresés)
De ilyenkor jön a kérdés, vajon biztos hogy a keresés így szólt hogy olcsóbban?
Nem lehet hogy azt keresték hogy áramot olcsóbban?
De nézzük mire és milyen hirdetések vannak fenn a Google SERP-n:
olcsóbbat (semmi)
olcsóbban
gazdaságos
gazdaságosabb
És innentől a legérdekesebb.
Vajon ezek a hirdetők akartak ezekre a szavakra hirdetni, vagy egyszerűen megadták a szavakat, és egy összetett kifejezés Broad megfeleltetésben hozta azt, hogy az egyik és a másik szóra is megjelenik a hirdetés? Ez a very broad match már kicsit erős nem?