Szerintem(!) két eset lehetséges.
Ha tudjuk mennyit hoz a befektetett pénz, akkor ismét kettő eset van.
Ha kevesebbet mint a bevétel profittartalma, akkor lehet agyalni hogy érdemes-e, hogyan lehetne jobb, vajon ennyit a hozott plusz forgalom a jövőbe fektetett pénzként megér-e.
Ha többet hoz, akkor ne legyen felső határa a költésnek!
Ha pedig nem tudjuk mérni, nos arra az esetre az Etarget összeállított egy listát, hogy szerintük mennyi az annyi.
Szerintük a minimum összeg 10.000 Ft (én inkább a 20-25-nél lőttem volna be, de ki tudja, lehet 10 ezerből is ütőset mutatni). A felső határ 800.000 Ft per hó, én ezt kevésnek érzem, bár lehet hogy az Etarget-en elköltött pénzként tényleg ez a teljesíthető felső határ.
Ki fizessen a legtöbbet? Szerintük a Politikai pártok, és a Telco szektor, valamint az Autós cégek (ott volt megjelölve a 800 ezer mint max felső határ). Érdekes, amíg a pártok és a telco 100-nál kezdődik, addig az autós 70-nél.
De ettől eltekintve szépen összeszedett táblázat, gyakorlati segítség a tanácstalan ügyfeleknek, sales támogatás az ügynökségeknek.
Bravo.