Milyen témában szeretnél hirdetéseket?

Egzotikus utazás, vagy egészségmegőrzés? Vagy legyen inkább számítástechnika?
Nem szeretnél bélsárról hirdetéseket?
Megoldható.

A Google béta tesztel egy új célzási technológiát, melyben NEM csak a kulcsszó vagy a bejelentkezett felhasználó múltja szempont, de további kettő beállítás/szempont is.
1, Azok az oldalak amelyeket a böngészővel meglátogatsz
2, Témák amiket bejelöltél hogy érdekel, vagy letiltod hogy nem.

A hirdetők számára pedig lehetőség adódik olyan látogatókat megcélozni más weboldalakon, akik jártak a cég weboldalán. Vagyis a mai napon idelátogató embereket valahogyan beazonosítva egy újabb üzenettel találni meg, amikor egy másik oldalon járnak éppen (és nem annak az oldalnak a tartalmához igazítva).

Persze a hirdetésre kattintva látható lesz a felhasználók számára hogy milyen adatok alapján célozták meg éppen azzal a hirdetéssel, a preferenciáik változtathatóak lesznek, és a felhasználó (ha akar) letilthatja az erre használatos sütiket (akkor is kap reklámot, csak nem neki szólóan célzottat, hanem mondjuk a weboldal tartalmához illőt).

NAGYON érdekes.

Bejelentés a magyar AdWords blogon.
Bejelentés az angol nyelvű blogon.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink