Egzotikus utazás, vagy egészségmegőrzés? Vagy legyen inkább számítástechnika?
Nem szeretnél bélsárról hirdetéseket?
Megoldható.
A Google béta tesztel egy új célzási technológiát, melyben NEM csak a kulcsszó vagy a bejelentkezett felhasználó múltja szempont, de további kettő beállítás/szempont is.
1, Azok az oldalak amelyeket a böngészővel meglátogatsz
2, Témák amiket bejelöltél hogy érdekel, vagy letiltod hogy nem.
A hirdetők számára pedig lehetőség adódik olyan látogatókat megcélozni más weboldalakon, akik jártak a cég weboldalán. Vagyis a mai napon idelátogató embereket valahogyan beazonosítva egy újabb üzenettel találni meg, amikor egy másik oldalon járnak éppen (és nem annak az oldalnak a tartalmához igazítva).
Persze a hirdetésre kattintva látható lesz a felhasználók számára hogy milyen adatok alapján célozták meg éppen azzal a hirdetéssel, a preferenciáik változtathatóak lesznek, és a felhasználó (ha akar) letilthatja az erre használatos sütiket (akkor is kap reklámot, csak nem neki szólóan célzottat, hanem mondjuk a weboldal tartalmához illőt).
NAGYON érdekes.
Bejelentés a magyar AdWords blogon.
Bejelentés az angol nyelvű blogon.