Minőségi pontszám kattintás nélkül?

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Media_httpamadeoblogc_rsgig

A fenti screenshot után jön a sokat érő kérdés:

Vajon honnan számolja a rendszer azon kulcsszavak Minőségi Pontszámát, amelyekre nem érkezett kattintás?Landing Page Relevanciát és a weboldal letöltési sebességét mérheti a rendszer, eddig rendben. De átkattintási arányt nem.
Ráadásul a kulcsszavak oldalon mondjuk OK a Minőségi Pontszám, majd a nagyítóra viszem a kurzort, és onnan továbbkattintok, akkor ezt láttam:

Media_httpamadeoblogc_hdiag

Vagyis nincs elég adat a Minőségi Pontszám-hoz. Na most akkor ilyenkor mi van?

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink