Érdekes újítások a láthatáron.
(Mostanában hiperaktív a Google, lehet hogy bekevertek valamit a levegőbe a légkondikban a Googleplex-ben, vagy az Olimpia versenyszelleme hatotta át őket)
Mindenesetre rövid időn belül a sokadik komoly változtatás a Google AdWords rendszerben. Most a Minőségi Pontszám van soron.
A Minőségi Pontszám (Quality Score) egy olyan pontszám, amelynek az értékét a Google soha nem mondja meg.
(ez is egy meghatározás)
Igazából egy szorzószám, amelyet megszorozva a licittel, a megjelenési pozíció sorrendet számolja a Google. A Minőségi Pontszámot a Google AdWordd sokféle faktorból számolja, például az átkattintási arány (CTR) , Landing Page Quality (céloldal minősége), Landing Page Load time (céloldal letöltési idő), és még ki tudja…
Mostantól azonban:
– A Minőségi Pontszámot a rendszer „real-time” számolja majd, minden egyes lefuttatott keresésnél egyenként (wow)
– A kulcsszavaknak nem lesz többé „keresésre inaktív” állapota (amikor a keresésre mér nem jelenik meg, csak a Content Network-ben)
– A „minimum licit” helyett lesz egy „first page bid”. Vagyis az a licitösszeg, amivel a Google keresés első találati oldalán való megjelenéshez kell.