Eddig, ha megláttam egy jó kis alkalmazást az iPhone telefonomra, akkor irány az iTunes, letöltés, telefont géppel összeköt és huss.
De lehet ezt egyszerűbben is, mondjuk a telefonon megjelenő hirdetésre katt, majd felinstall a gépre a progit. Mindezt mondjuk a kávézóban, vagy villamoson ülve.
A Google AdWords eddig is lehetővé tette hogy külön célozzuk a mobil eszközöket, ez kibővült azzal, hogy választható a mobil oprendszere (Android, iPhone és Palm).Vagyis érdemes lesz külön létrehozni egy kampányt a mobil eszközöknek, és az azon való büngészéseket célozva.
Vajon miért éppen most jöttek ki ezzel a fícsörrel? (Ja, hogy a Nexus most jött ki?)
Íme a dolgok technikája. AdWords accountban, beállítások, azon belül a mobilok, és ott beállítható hogy milyen oprendszerre, valamint hogy milyen Kanadai vagy US mobilszolgáltató rendszerén futó telefonokra jelenik meg a hirdetés. Automatikusan ott lesz a Letöltés link azt alján (az url helyett), és elvisz értelemszerűen az adott online boltba (iTunes, Android Market, stb)
Magyar hirdetők még NE keressék, majd pár év múlva talán…