December közepén online vásároltam egy iPhone tokot (az előzőt megette Alfa). Gondoltam itt az idő, meglepem magam karácsonyra. Neten keresés, megtaláltam, hurrá, megrendeltem.
Még aznap jött a válasz, hogy ugye ez nem elérhető, válasszak mást. Kicsit puffogtam magamban hogy akkor minek van kinn egy webshopban ha nincs, de mindegy, választottam mást.
Egy hét múlva (néhány nappal Karácsony előtt) érkezett a válaszlevél (akkorra már a csomagot vártam), hogy ez sincs, válasszak újat, de az már a két ünnep között fog csak befutni. Dühösen, de választottam egy újat, és türelmesen vártam. Persze a két ünnep között sem jött. Itt vagyunk az új év első hetében, telefonon elérni őket nem sikerült (próbálkoztam párszor…), a leveleimre sem válaszolnak.
Beugrott Konrád post-ja az őszinteségről, de még én is írtam párszor témáról: 1 2
És itt az (ingyenes) jótanács. NE HIRDESS! Ha a szolgáltatás nem kiforrott, ha a vevőszolgálat tapasztalatlan vagy éppen rossz, ha az üzleti modelled nem az őszinteség (vagyis beteszel a boltba elérhetetlen terméket), akkor NE HIRDESS!
Mint amikor a boltba bemegy a vevő, és kér egy halat. Amikor meghallja az árat, akkor felháborodottan közli, hogy a szomszéd bolt fele annyiért árulja.
– De kérem – erre a boltos – ha nekem sem lenne, én is tudnám annyiért adni…
Tessék megjegyezni: Egy rossz terméket /szolgáltatást jó reklámmal lehet leggyorsabban tönkretenni. (reklám nélkül tovább húzza)
És akkor most mondjon valaki EGY okot hogy miért váltsak Mac-re itt, Magyarországon.