Nem vagy célcsoport

Tartalomjegyzék

Aranyos bejegyzést olvastam ma, és igazából csak egyetérteni tudok.

A kategórikus kijelentésektől, miszerint:

– Én nem szoktam kattintani hirdetésekre, ez nem is működik, csak átverés az egész

vagy

– A weboldalakon levő hirdetéseket nem szoktam megnézni, az nem működik

kiütést kapok 🙂 Lényeg a lényeg, NEM vagy a saját oldalad célcsoportja, ez szinte biztos. Még ha ugyanolyan státuszú, nemű, életkorú, akármi célcsoportnak adsz el valamit, a saját weboldaladon akkor sem látod meg a hibákat, ha még ezerszer megnézed.

Tanulságképpen egy video arról, hogy az emberek mit és mennyire tudnak. A kérdés az, hogy mi az a böngésző. A megkérdezett emberek (na jó, ők amerikaiak, de szerintem itthon is ugyanaz lenne a végeredmény) 80%-a nem tudja mi az a böngésző (a legtöbben azt hitték hogy a böngésző az a kereső, vagyis Google):

ebből kiindulva, még mindig biztos vagy abban hogy amit te tudsz, ismersz, ahogyan döntsz, böngészel, az reprezentatív?

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink