Egy kicsit az elnevezésekről.
Zavar ez a nagyon KERESÉS központúság a nevekben.
Nézzük.
Google Univerzális Keresés
Szerintem ez Univerzális TALÁLAT, hiszen nem keresés változott, hanem a találatok.
Keresőmarketing (Search Engine Marketing)
Momentán ennek semmi köze a keresőmotorhoz, de sok esetben a keresőhöz is csak annyi, hogy a tulajdonos egyébként keresőt üzemeltet (Google Tartalmi Hálózat például)
Keresőoptimalizálás
Ez is hülyeség, hiszen nem a keresőt, hanem a weboldalakat optimalizáljuk a keresőkre.
PPC (Pay-Per-Click)
Sok esetben már ez sem igaz, hiszen nem csak a kattintásalapú árazás létezik. Van megjelenés alapoú árazási stratégia is, de action alapú is (PPA)
AdWords
Na jó, ez egy név, szóval ebbe belekötni nem ér. De akkor is, a névválasztásban benne volt hogy szöveges alapúak a hirdetések (words). E helyett ma már lehet banner, video, gadget, tv, rádió, akármi.
Van még ötleted a listához? Írj!