Officer down

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Mielőtt bármit is mondanék, próbálj meg hasonlóságokat találni az alábbi grafikonok között. Egyet segítek. Ezek weboldalak látogatási számai, a könnyebbség kedvéért az elmúlt két hét egyes napjairól.

 

Media_httpamadeoblogc_tcwsg

Media_httpamadeoblogc_efbgg

 

Media_httpamadeoblogc_itobp
Media_httpamadeoblogc_iclie

Media_httpamadeoblogc_fsmch

Media_httpamadeoblogc_hqjds

Media_httpamadeoblogc_jdtyx

Az első és legegyszerűbb megállapítás, hogy az utolsó nap a legmagasabb érték. Ez volt tegnapelőtt, hétfőn.

Az is látszik, hogy az utolsó napot megelőző két nap majdnem mindenütt eléggé vérszegény. Ennek oka, hogy a Google Analitics szerverei ledőltek szombaton.

Van ahol azonban a múlt hét szombatjára is mutatkozik egy kis gyengülés, ez már gyanús.

Viszont hogy a hétfő ennyire erős lenne mindenütt, azt nem hiszem. Inkább arra tippelek, hogy a kieső forgalom egy részét nem a hétvégére, hanem a következő hét első napjára “írták jóvá”.

Ha így van )nem tudom), akkor ez erős hiba. Látszik hogy szinte minden weboldalon érzékelhető a heti szezonalitás. Ezzel a kis csellel azonban egy időre megborítják az adatokra éhes versenyzők lelki békéjét…

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink