Olcsóbbat a kirakatban

A tartalom előtt egy fontos üzenet:

Már csak

Nap
Óra
Perc
Másodperc

… és leáll az adatgyűjtés a Universal Analytics / Google Analytics 3 tulajdonokban!

Igen, most egy kicsit beszélnek majd erről a témáról az elemzők.
A Sanoma megvette az Olcsóbbat.hu árösszehasonlító portált.
Ez onnan nézve érdekes, hogy a Sanoma tulajdona a Kirakat.hu oldal, amely ugyanarra a piacra dolgozik. A startégiát nem lesz könnyű összerakni, a belső kannibalizáció egyértelműen meg fog történni, a kérdés hogy milyen mértékben. Hogyan lehet két ilyen szolgáltatást úgy pozícionálni, hogy ne üssék egymás?

Személyes az érintettség, ugyanis 2007 óta, lassan három éve csinálom nekik a keresőmarketinget, és egészen klassz eredményekkel (nemsokára kiderül nyilvánosan is hogy mennyire jó ez az együttműködés).

Az eredményekben (most fényezem kicsit őket) nem csak az én munkám van benne, hanem bizony az is, hogy az első pillanattól kezdve jó ügyfelet kaptam bennük. Értették amit csináltam, érdekelte őket, és ha kellett egy kis technikai háttér (mindjárt érthetővé válik), akkor odatették magukat.

Plusz az oldal színvonalasan kezelt SEO munkája is sokat segített abban, hogy NAGYON olcsón vásároltam konverziókat nekik.

Én a másik oldalon a munkám ellenértéke mellett olyan feladatot kaptam, amely rengeteg esetben megmozgatta a fantáziámat, komoly kihívásokat jelentett, és a végén az eredmény örömöt is okozott.

Teaser: Nemsokára folyt. köv.

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Microsoft Advertising Partner

Lehet Téged keresünk?

Legfrissebb cikkeink