Nemsokára lesz egy komoly változás az új AdWords felületen. A Tools (Eszközök) fül helyett egy Opportunities (Lehetőségek) nevű fület hoznak majd létre. Egyelőre béta tesztelik, de valahogy így fog kinézni.
Persze minden, az eddig ott elérhető eszköz marad, (képen bal oldalt alul), csak a főképernyőn jelennek meg majd javaslatok, amelyek egy klikkel elfogadhatóak lesznek.
Ez mind szép, és jó. DE:
Google. Gondoljatok a MS Office új, szalagmenüjére (ribbon). Hány ember anyázott amikor először meglátta. Összekavarták benne az eddig megszokott menüpontokat, teljesen felforgatták a dolog addig megszokott logikáját.
Amikor az eszközöket keresem amikkel tesztelhetem vagy jobbá tehetem a kampányaimat, akkor az agyam elsőre az Eszközök feliratot keresi. NEM azt hogy Lehetőségek, hanem azt hogy Eszközök.
Ahogyan otthon a szerszámoskamrára sem azt írom ki hogy Szép Kert , vagy az áruházban sem azt írják ki a polcok fölé hogy Tágra nyílt szemek, hanem pontosan definiálják hogy ez most kávé, vagy energiaital.
Nem kéne belemenni ezekbe a fura elnezevésekbe, mert még angolul is zűr lesz a vége. Képzeljétek el, amikor átfordítjátok magyarra, mi lesz ebből, mennyire el fog veszni a lényeg?