Igen. Ez a fejlesztés is éppen időszerű.
Mostantól nem csak havi, heti vagy napi bontásban működik a stat, hanem óránkéntiben is.
Ennek a hírnek az a jelentősége, mert így (végre!) párosíthatom az AdWords account Ad Scheduling szolgáltatását a mérési adatokkal. Több ügyfelem is alacsonyabb szinten határozta meg a napi büdzséjét mint amennyit a keresések szám adna, ezért a megfelelő startégia nem az, hogy hagyom futni minden nap a hirdetést éjféltől délelőtt 11-ig, hanem szépen tesztelgetem hogy hétköznap és hétvégén melyek azok az órák, ahol a legtöbbet ki lehet hozni egy kampány-ból.
De van ezen felül is újítás!
Például a bounce rate színeszése, amikor az oldal átlagához hasonlítom. Eddig a jobban teljesítő egységek (vagyis kisebb bounce rate) pirossal, a rosszabbul teljesítőek zölddel voltak jelölve. Mostantól normálisan jelölik majd, ami jobb az lesz a zöld, ami rosszabb az a piros. És itt tessék nem nevetni! Ugyanis egyik ügyfelem már rákérdezett, hogy ha piros, akkor miért jobb! (és teljesen igaza volt, egységes jelöléseket használva rosszul értelmezhető volt…)