Óránkénti bontás az Analitikában

Tartalomjegyzék

Igen. Ez a fejlesztés is éppen időszerű.

Mostantól nem csak havi, heti vagy napi bontásban működik a stat, hanem  óránkéntiben is.

Ennek a hírnek az a jelentősége, mert így (végre!) párosíthatom az AdWords account Ad Scheduling  szolgáltatását a mérési adatokkal.  Több ügyfelem is alacsonyabb szinten határozta meg a napi büdzséjét mint amennyit a keresések szám adna, ezért a megfelelő startégia nem az, hogy hagyom futni minden nap a hirdetést éjféltől délelőtt 11-ig, hanem szépen tesztelgetem hogy hétköznap és hétvégén melyek azok az órák, ahol a legtöbbet ki lehet hozni egy kampány-ból.

De van ezen felül is újítás!

Például a bounce rate színeszése, amikor az oldal átlagához hasonlítom. Eddig a jobban teljesítő egységek (vagyis kisebb bounce rate) pirossal, a rosszabbul teljesítőek zölddel voltak jelölve. Mostantól normálisan jelölik majd, ami jobb az lesz a zöld, ami rosszabb az a piros. És itt tessék nem nevetni! Ugyanis egyik ügyfelem már rákérdezett, hogy ha piros, akkor miért jobb! (és teljesen igaza volt, egységes jelöléseket használva rosszul értelmezhető volt…)

És még egy pár apróság.  

Ha tetszett a cikk, oszd meg kollégáiddal, ismerőseiddel is,  hogy ők is értesüljenek az itt leírtakról:

Tartalomjegyzék

Minősítéseink

Microsoft Advertising Partner 2024

Lehet Téged keresünk?

Data specialista

Oda vagy a számokért, a trendekért? A/B tesztek nélkül nem is tudsz élni? Medior Analytics specialista lehetsz csapatunkban!

Érdekel »

Legfrissebb cikkeink