Ezzel a szóval inkább a Picipuha jellemezhető, mondjuk hogy a Vista érkezését elpanamázták már egy párszor. Mindegy, nemsokára úgyis megjön az is, nem fogunk örülni, főleg ha benne marad az a nagyszerű fícsör hogy összesen kétszer lesz telepíthető a gépre. Vagyis ha összeomlik kétszer, lehet menni venni egy másikat. Hurrá
(ez a kép elveszett a Posterous migrálás közben, bocsánat a nevükben is)
Szóval majdnem egyidőben azzal a hírrel, hogy a Google tarolja az online hirdetési piacot, a Yahoo bejelentette a szebb és polírozott Panama rendszerét. Egészen ügyesnek tűnik. (itt a Flickr photoset)
Interaktív árazás, geo-targeting, igazából szép dolgok, de egyik sem új, ismét olyan mintha a Google rendszeréhez sikerülne felnőniük lassan. Ami igazi újdonság, az a minőségi hirdetések egyre csökkenő költsége.
Nem rossz. Kéne Magyarországon is, tuti használnám.