Nem tudom megállni (bocs). Az egyik kedvenc viccem, hogy 2009 Karácsony péntek 13-ra esik 🙂
Péntek 13, és ilyenkor az emberek rákeresnek arra hogy péntek 13. Ezért a híroldalak is mindig összekaparnak valamit erről a napról, és … aztán nem történik semmi, vagy akivel mégis, az jól ráfogja 13-ára és Péntekre.
(Szerintem Robinson nem volt babonás)
Egy páran még hirdetnek is erre a kifejezésre, gondolom ilyenkor legalább megpördül a horrorfilm eladás:
De abban a középső hirdetésben legalább van egy kis spiritusz, ők használják. Gondolkozzunk, vajon hány cégnek lehetne nagyszerű hirdetési lehetőség ez a nap? Biztosítás? Tenyérjós? Sebtapasz? Video? Film? Könyv? Téma lenne rendesen, csak úgy tűnik a szürkeállomány és az ötletek hiányoznak keményen…
A Google Insights for Search-ben simán visszakereshető, hogy a 2009-es év kiemelten babonásoknak nem való, hiszen 3x is volt (van) 13-a pénteken. Kéne ezzel valamit kezdeni…
Tényleg, Google Doodle miért nincs erre a napra? Csak nem babonásak? 😉